8 mars 2014

Bedrövligt !!

Jaa här inne är jag ju aldrig,herregud,inte skrivit sen i oktober!!

Varför har Jag då en blogg kan Jag undra??

Jobbar inatt,jobbar ju bara nätter nu,det trivs Jag med,känns rätt,funkar med Tuva oxå,Hon är ju så viktig för Mig så det nästan är otäckt .

Min lilla tjej,så mkt glädje o kärlek i den lilla varelsen,Hon har gett Mig en hel annan syn på livet .. Det är som ett barn för Mig ,vilket Jag vet att Man inet ska säga eller tänka kanske för många mammor blir nog upprörda då ..

Men för Mig är det så,Hon håller Mig på rätt köl,Jag tänker ofta att "det här gör Jag för Dig Mitt lilla gryn" o nej,nej,fel val,blir inget bar om det är tvärtom ..

Livet då,hur är Mitt liv sen det senaste inlägget ??

Jo det är bra,nu har Jag Min fasta tjänst, 75%natt i Norrköping kommun, hej Mitt liv- I love You !!

Jag bor kvar i Min lilla,lilla 2a med 3 katter o en hund,jobbar o sliter,ingen kärlek,inte ens ett skjut då o då,Jag kan ju bara hoppas att Jag blir som en oskuld snart så Jag har det att skryta med iaf *asg* 

Vänner finns omkring Mig,sparsamt men De är nära,Jag har börjat träna igen,känns kalas,Jag hoppas på att ha mindre mage o fastare lår till sommaren utan att behöva svälta Mig med Nutrilette för det gör Mig till ett monster som bara ser wienerbröd i varje hörn o det känns ju lite galet .. *hahaha*

Jag är nog rätt nöjd med det mesta,har börjat tänka på att flytta nu igen men som alla i Min krets vet så är Jag likt en tattare,Jag flyttar ofta o Jag är aldrig nöjd - " Det kan alltid bli bättre" !!!

Jag borde nog stanna nu o bara njuta av at ha ett ok hem,Jag trivs där Jag bor men längtar efter lite natur o grönområden,samvetet gentemot Tuva gnager där,Hon får ju mest pinka på gatan o Jag önskar att Hon fick springa på öppna fält oftare ..

Men det kommer la det med,som med allt annat...

Ledig nu 1 vecka,Jag ska bara njuta av att göra egentligen ingenting,kan bli en tur till Morfar i Motala,sitta i Hans kök o dricka kaffe o käka gammelbröd med ost på,sånt där bröd som doftar anis Ni vet,Jag älskar det,så mkt lugn o ro i hela alltet.. Min morfar Han är viktig Han,väldigt viktig för Mig. Han är den enda pappan Jag haft som Jag vet månar om Mig o alltid finns där..

Jag vill inte ens tänka på hur livet kommer bli när Han inte finns mer ....
Jag är fortfarande rädd om Mitt,hjärtat är så inbäddat o skyddat nu att det nästan skrämmer Mig .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar