8 okt. 2013

Omstart. Skit i det gamla.

Jag börjar på ny kula,Jag håller hårt i Mitt,inget mer trams,Jag håller Mig i,hänger i o tar det för vad det är. Mitt hjärta är trasigt,Jag har plats för det Jag har,för det och De Jag håller kärt,inget nytt,ingen ny-Jag hänger i så gott Jag kan.

Fokus på hemmet,på Mina pälsbollar,på Mitt jobb,på Mina vänner-det får räcka så.

Jag har kommit underfund med att Jag mår som bäst när Jag lever Själv,när Jag håller fokus på Mitt,ingen ny kärlek,inget halvdant,Jag vill inte kompromissa med någon över något som är viktigt för Mig,Jag orkar inte det,vill inte,tänker inte-vägrar !

Snart är Jag fast anställd inom Norrköpings kommun,Jag är glad,Jag har slitit för att komma hit där Jag är idag,Jag har ett fint hem med mkt kärlek i,Jag har skapat det själv.

M gjorde Mig illa,Han smittade Mig med något Jag får leva med ,som följer Mig genom hela Mitt liv,Jag mår riktigt dåligt över det för ag förstår inte hur Man kan vara så in i helvete elak o göra så som Han gjorde..??

Jag var så kär,så glad i Honom,så tacksam,så euforiskt glad,såg Honom som någon slags välsignelse-varför??

Mitt liv var inet dåligt innan Jag mötte M,Han hittade Mig,Jag sökte inte,Han fann Mig!

Jag önskar inte M något gott här i livet,tvärtom,all världens olycka,Jag önskar Honom det,rakt i knät,där kan Han sitta,det förtjänar Han-må faan komma till Dig M o ge Dig ett helvete Du aldrig skådat !!

Jag hoppas vid allt det vackra i livet att Min avsky aldrig utvecklas till hat,för hur Han är behandlade Mig o hur illa Han än har gjort Mig så vill Jag inet gå igenom livet med hat i Min kropp,Jag klarar inet det,det är inet värt det .

Mitt liv är bra nu,Jag vill inte ändra på mkt o det lilla Jag vill ändra på det komer i sinom tid.


That´s all.


2 kommentarer:

  1. Kikade in.. O jag hoppas du har det gott, och att du inte blev smittad med något allvarligt.

    /frida

    SvaraRadera
  2. Frida.. Jag saknar Dig.. Varje dag ... <3

    SvaraRadera