12 apr. 2014

Suck!

Jaa Jag ska la inte sitta här o ljuga Mig blå om tungan o säga att det händer så mkt i Mitt liv!

Eller?

Livet har sin lilla vardagslunk,på gott och ont !

Jag har flyttat nu,någon förvånad,verkligen??

Nae,tänkte la det *fniss*

Men nu så,Jag är göörnöjd,otroligt nöjd,vilket kap,jaa jävlar i havet så det är bra!

Grannen o Jag bytte bo,Hon tog Min lilla 2a på 49 kv2 o Jag tog Hennes stora 2a på 61 kv2 , succe så det sjunger om det - Jag är såå himla glad !!

Jag bor kvar i samma trapp fast en våning upp,på samma gata i stan med city o pulsen runt hörnet,Jag älskar det,blir lugn av spårvagnens dunk dunk o människorna utanför Min lilla goa franska balkong,det är så Jag är avundsjuk på Mig själv liksom !

Tuva o missarna får mer yta att röra Sig på o Jag kan känna lugnet i hjärtat där,De har det bra Mina små troll,ingen stress här inte o Jag bor fortfarande granne med jobbet,vilket verkligen är på just gott och ont .

Jag upplever att när allting nu är stabilt,fast jobb o lycka över Mitt bo jaa då kryper den på Mig,den där äckliga jävla känslan av ensamhet,Jag är ensam,Jag har ingen att luta Mig mot,vackra själar har Jag omkring Mig,underbara vänner som Jag klamrar Mig fast vid men en man saknar Jag,någon att sänka garden inför,trygghet,att sova ihop,hångla,hålla handen,diskutera,ligga,bara vara-allt !

Jag är så in i norden trött på Mig själv,varför kutar Jag in i dårars famn gång på gång,Jag är ju skev,varför är Jag så skev??

Vad ska Jag med en dåre till egentligen??

Handlar det om självförakt,att Jag tänker att Jag inte är värd något bättre eller är det en dysfunktionell läggning som Jag uppenbarligen aldrig får bort ur Mitt jävla system??

Jga borde nog börja i KBT igen,jaa eller lägga in Mig själv,dra en rejäl hjärntvätt o starta om,här blir inga barn gjorda o Jag som bara längtar efter att bli mamma!

Nae,skärpning för faan, Jag borde kanske börja dejta Fridolfs på löpande band bara för att där,där har Jag en garanterad trygg framtid att vänta Mig ,det är Jag helt säker på !!

Vad Jag däremot inte är säker på är om Jag verligen vill ha det så,om Jag önskar det,verkligen-på riktigt ?

Jobb,Tuva,missarna,vänner o chailatte på stan,det är Mitt liv just nu,Jag vågar nog inte kliva ur den bubblan riktigt än,Jag stannar här en liten ,liten stund till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar