2 feb. 2013

2/2-13

.. Ett jävla slarv här...

 

Jag skriver ju aldrig nått längre,ordbajsar på fejset istället,långa inlägg blir det men det får De ta folk o fää.. *asg*

Vad händer,vad gör Hon?? Tjaa, Hon jobbar,kelar med hundar o vänner med bebisar,lurar runt ... Jag har börjat med kbt nu faktiskt,mkt intressant o Jag vill nog påstå att Jag lär Mig mer o mer om Mig själv o hur Jag reagerar,hur Jag är o hur Jag istället borde göra när Jag hamnar i en sådan situation där Jag tänker-vänta här nu,har inet Jag gjort det här tidigare???

" Gör om o gör rätt" är ju ett uttryck som många slänger Sig med,Jag tycker det är ett fint uttryck men på senare tid har Jag insett att det är såå mkt svårare att genomföra.. Bryta mönster,dåliga vanor-släpp skiten !!


I Mitt fall handlar det om män,om relationer,om ont i hjärtat,Jag har viljan att gå vidare,att backa undan o säga "nej Zandra,här har Du varit tidigare o det blir faan inget bra alls " men Jag har fastnat i riktigt dåliga vanor. Där håller Jag på o grötar med Min terapeut, Anna som Hon heter o det hela känns riktigt jävla bra!


Nog om det !

Tuva har börjat med antiskällhalsband,det är noll tolerans på larv,Jag fick nyligen klagomål för att Hon sitter o gråter efter Mig när Jag jobbar om nätterna o nu är Hon satt på antiskällhalsbands banning! No more Tuvas regler,morsan bestämmer !!

Det här ska gå vägen,Jag har inte hört nått mer om det o Jag antar att Hon sköter Sig fint hemma när Jag är på jobbet tvärsöver gatan,Jag kan ju inte ge upp Mina nattpass,som Jag f.ö trivs ypperligt med,för att Tuva står o har separationsångest o vräkt det vill Jag inte bli så nu äre bra !

I övrigt är Mitt liv fint,Jag har ett fint hem,köpte ny soffa nyligen som kommer hem v. 9, Jag längtar så!! O Jag har fina vänner,härliga pälsbollar som Jag älskar o Jag har ett skitbra jobb, Jga önskar inet så mkt annat,det skulle la vara kärleken då som inte finns,Jag springer ju bara på en massa " murklor" som har en konstiga diagnoser,jaa eller så knarkar De eller är bara lustiga,Jag orkar inte riktigt riva i det där,det får va!  


Jga brukar känna av det ibland,känna Mig lite ensam,sex är ju bara en bonus,håll om Mig o pussa lite på Mig så är Jag nog ganska nöjd med det,det känns så....


Jag hoppas på att det kommer,Jag har ,i vilket fall,inte bråttom,sker det så sker det o Jag förväntar Mig magik utav bara helvete!! ;O) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar