11 dec. 2012

11/12-2012

Snart har ännu 1 år gått ,Jag känner att Jag nog ska reflektera lite här.. (paus) 

 

Ångest,vad har Jag uträttat egentligen?? Jag har rensat i "vänskapslistan", det var nödvändigt,Jag var tvungen,det var kanske helfel eller helrätt men nu är det iaf gjort!

 Jag saknar Dem alla på något vis,kan önska att Jag hade kvar Dem fast ändå inte,jag vet inte,Jag är nog lite förvirrad där.. Rätt behöver inte alltid vara rätt hela tiden,det kan vara rätt en stund o sen kan Man kanske.. Tänka att det kankse var lite .. Ehh.. Drastiskt gjort ??

 

Jag jobbar,jobbar o jobbar,den här månaden är Jag uppe i 165 h enbart natt,fattar Ni,165 h ( som f.ö är heltid för en tappert kämpande vikarie som Jag faktiskt är ) , Jag jobbar,sover,knallar hem,ut med hundar,käkar nått litet,drar en dusch,drar toan,somnar,sover som en gris,vaknar,ut med hundar,drar en dusch,doppar huvet i sminkväskan,käkar nått,lurar framför teven,ut med hundar igen o seeen-iväg och jobba !  Mitt liv känns lite som en deppig tonårsmovie,skillnad är maginal,Jag ligger inte i o ligger som ett djur,Jag har inte klamydia var o varannan månad,Jag super inte varje helg o Jag knarkar inte...Man får la va glad för det då även om Jag kan tycka att lite mer action vore på sin plats här !

 

Det var längesen Jag kände Mig fin,sådär snygg o grann,nu är Jag mer blek olite fläskig sådär,Mitt hår är allt som oftast elektriskt o Jag spyr på´t,tycker det är trist,Man kan la få vara en snygg tjockis iaf ändå,det måste la ändå vara bättre än att bara vara tjock?? (drar en paus igen och asgarvar därefter) 

 

Jag jobbar på där Jag varit i 2 år nu,på Generalen,Jag trivs oförskämt bra,även om Man har sina svackor o blir depp o får lust att skära upp handlederna emellanåt i ren tristess ( sånt får Man nog engentligen inte skoja om väl ?? ) ,nu äre natt som gäller,Jag trivs med det,blir ju faktiskt lite mer pengar varje månad o det säger Jag tackar Norrköping kommun för,utgifter har Man ju,Jag vet i sjutton vad Jag gör med Mina pengar,jävligt glad att Jag är singel ofta för annars hade jag la fått skäll i tid o otid för att Jag slösar av Min Man som Jag inte har *s*

 

Apropå singel ,Jag har inte varit i närheten av en man sen i juni i år,det är faan inte sant,stört ju,skandal o nej,Jag har inte HIV !

 

Men Jag har bara inte känt för det ,inte sugen,o det här med att larva runt o ligga för liggandets skull det är Jag för gammal för (skitsant,Jag försöker inte vara viktig här nu) o sen är Jag oxå jävligt trött,glöm inte det -jävligt trött är Jag !!  

 

Skulle Jag nu mot förmodan,komma till skott då skulle Jag nog kunna somna innan själva porret ens hann börja,Jag minns knappt hur Man gör o egentligen-är det så himla primärt ?? *asg*

 

Jag önskar Mig en förälskelse så het att Jag förstår att Jag lever,det och ett rejält skjut,kan det gå att kombinera mån tro??

 

rätt Man vid rätt tillfälle?? Njaa, rätt Jag vid rätt Man,Jag skulle nog behöva snubbla på stackarn för att förstå vad meningen var ..

 

 

Jag har flyttat igen förresten,är det verkligen Nån som är förvånad ?? Nepp,trodde inte det heller *s* Jag flyttar jämt,resande i själen o Jag har inte ens vett att skämmas för det ,det är så det är bara ,jag har alltid lugnat ned Mig när Jag haft seriöst sällskap*säger det med vuxenröst*  men då sker det ju naturligt,nu är det ju Jag o hundarna o katterna,De hänger ju med Mig Mina små pälsbollar,litar på Mig,tänk så jag älskar Dem ... Nästan så Jag blir lite rädd ibland,för den där sårbarheten som kommer ram,månar Man inte om något/någon då är Man inet lika sårbar som man är när hjärtat är med ,ren fakta,kanske mkt därför Jag är singel fortfarande??

 

Apropå det så var Mitt ex, det lilla äcklet,inne på Min facebook o gilla en kommentar Jag skrev i veckan,Jag hade visst öppen profil där,larva på rejält om Min ubergoda salami som tog slut, Jag beställde den via en kollega från Delikatesskungen,såå god,nästan att Jag grät när den var slut... 

 

 

Jag blocka kräket direkt,Han har inget i Mitt liv att göra,herregud,Han misshandlade ju Mig!!!

 

 

På 1 sekund var Jag lika liten o lika jävla rädd där Jag satt i soffan o höll i luren,förstod att "J" läser Mina inlägg som är öppna som Jag var när Vi levde ihop ,Tänk så illa Han har gjort Mig,de ärren kommer aldrig försvinna- aldrig! Fast Jag har nog ändå bevisat något,Jag bor kvar i samma stad som "Han" gör o när Vi råkar på varann då hejjar Jag ,lite som att " tja Din jävel,Mig knäckte Du inte " Inte helt iaf ......

 

 

Nåväl,Jag älskar Mitt nya hem,det är så fint o mysigto pälsbollarna gillar det oxå,det märker Jag,framförallt när Vi ligger i en hög på sofflocket o kikar på film,det är kärlek det o den kärleken vill Jag aldrig vara utan ....



Nåväl,kåt ensamstående matte söker viril,trygg Man som vill bli husse till 4 glada pälsbollar,resten tar Vi som det löser Sig sa Ho som sket i vasken ! 

Tjing Tjing ! ;O)

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar