2 okt. 2012

2/10-2012

Jag jobbar,sover,kilar ut med hundar,bär kläder för hundar,s.k "hundkläder",kläder Man har på sig när Man har hundar. Jag ska flytta snart,igen,Jag vet,det är skamligt,Jag är likt en tattare- Jag skäms !!!

Jag tvingar Mig själv ut ibland,då ler Jag o lockar nog på lite uppmärksamhet sådär,blir oförskämt nöjd när Någon vill ha Mig,skäms lite när Jag tänker"glöm det,Mig rör Du inte,Mig får Du aldrig Ditt jävla äckel "!!

Jag går igång på att shoppa,Jag tror Jag har bytt ut Min sexdrift mot just det,ge Mig ett presentkort på IKEA eller helst Chilli o Du kan kalla Mig lilla snigel!

I grund o botten är Jag nog ganska så störd,ett förvirrat stycke som vill men samtidigt inte vill,som lockar,som ler,som suger åt Sig komplimanger o ler lite mer o lite mer o lite jävla faan så mkt mer meeen, rör Mig inte för då dödar Jag Dig !

Jag blir gråtfärdig när Någon ger Mig komplimanger,sist var det en Man på krogen i helgen som högg tag i Mig när Jag stod,lycklig av rom o cola i magen o dansade,Han viskade i Mitt öra-
( läs skrek för volymen var högre än högsta decibel) "Du är fantastisk" Jag log men inombords grät Jag o tänkte tyst för Mig själv" vadå,vill Du ligga med Mig"?

Jag har inte haft sex sen i juni,då var det med en Man som nog är lika trasig som Mig,kanske värre ändå ? Han sitter nu,för narkotika,inbrott o stöld, vilket kap va ? 

Han försvann när Jag öppnade Mig o sa att Jag önskade Mig trygghet,Jag inbillade Mig att det var något mellan Oss,att det kunde bli något vackert av det hela .. - Jag är kär i Dig,viskade Han när Han var i Mig,Jag tänkte att det här,det är faan i Mig mer än bara knulla.. Hur naiv är Jag o hur dum i huvudet är Han som gör så?? Som att lura godis från ett barn,Han måste skrattat åt Mig,undrar om Han garvar ännu ?? 


Jag är trött nu,trött på att hoppas,på att längta efter barn,trött på att gråta,trött på att önska Mig trygghet med en Man,trött på att bli besviken om o om igen.. Såå..Jag gör det Jag gör bäst,Jag fortsätter älska Mitt lilla zoo o Jag fortsätter att jobba o nånstans däremellan ska Jag fortsätta andas också,det måste Jag,annars slutar Jag leva ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar