13 juli 2012

13/7 - 2012

Ibland kan Jag tänka att Jag kanske inte skulle ha en blogg,vad är det för mening egentligen?? Jag skriver inte ofta,kan bero på att datorn där hemma ligger i garderoben (modemet paj), eller så är det brist på intresse ?? Det är nog både det ena o det andre,Jaa Jag tror det .

Nåväl,vad händer ?? Ja joo.. *tänker så det sprakar o knakar*  .. Inte mkt Ni .. Jag .. Jobbar .. O jobbar o så fikar Jag ibland o kilar ute med Tuva o några öl blire ju iofs då o då men njaa.. Jag jobbar .. Mest .. Är Jag missnöjd ?? Nae,inte sådär men Jag känner Mig inte sådär himla ärtig o social när Jag är ledig längre,Jag sover mest,kikar på film,filar klorna o sådär..  Har kommit på Mig själv åtskilliga ggr med att sucka över håret o tycka att sminka sig,det är bara onödigt . Onödigt !!!! Äre sant ???!!! Jag som alltid var noga förr med sminkningen o att se bra ut,kolla på kort på fejjan idag o jo,Jag var nog hottare för bara några år sen.. O Jag är helt säker på att det handlar om hur Jag lever idag .. Jobb ,jobb o jobb.. Men nej,Jag är inte missnöjd,lite bitter kanske o lite .. Ehh .. Ful ?

Lack of passion.. Den meningen biter sig fast i Mitt sinne ,när rakade Jag Mig sist?? O då räknas inte upp till låren för att Jag ska kunna gå ut i haremsbrallor o lura runt utan när rakade Jag Mig sist för att vara snygg snygg-äckligt jävla snygg liksom !!

Jo det var nog i maj, när Jag senast dejtade ,den där filuren som stal en liten bit av Mitt självförtroende.. Usch,Jag höll på att falla rejält där men njaa, Jag hade Mina aningar .. O Jag höll ändå i hjärtat,finns ingen anledning att göra själv till åtlöje helt sådär gördant minns Jag att Jag tänkte .. Men Jag minns, Jag minns Hans doft o hur varmt det var i sängen efter Honom.. Det var nog lite passion minsann,Han var/är någon Jag minns med ett leende, det känns gott,ingen vrede eller så,ett litet leende,Han fick Mig att blomma lite .. Den känslan har Man nog alltid kvar i sig vill Jag tro :O)

Jag avbröt en vänskap igår,det var rätt beslut,Jag vräkte ur Mig både det ena o det andra o det var sköönt!! Den här människan har Jag retat Mig på så otroligt länge,Jag kom på Mig själv med att allt som oftast sucka efter våra samtal o irritera Mig över Hennes resonemang, trögt gick det,ibland undrar Jag om Hon ens tänkte till innan . Eller vare efter ?? Sitta på sina höga jävla hästar o tro att allt är ok när Man beter sig likt en sopa .. Nej tack,inget Jag vill ha kvar i Mitt liv!

En annan vänskap bröts i februari i år.. Den är Jag mindre stolt över,Jag gjorde såå fel,Jag var så dum o Jag... Jaa, vad ska Man säga?? Det kommer aldrig hända igen.. Ibland gör Man saker innan Man tänker o innan Man ser konsekvenserna av hela handlingen,det var ett sånt tillfälle o det var i fyllan o fyy.. Jag önskar att det aldrig skett.. Samtidigt är Vi i så olika skeden i våra liv så kanske,bara kanske att det var något som skulle ske ändå??

Ja eller nu vet Jag ju inte,Hon kanske har styrt upp det hela osv.. Spelar iaf ingen roll längre,Jag hade inte litat på Mig om Jag var Hon efter allt ,Jag spydde verkligen galla på allt vad rörde Henne,just då tyckte Jag att Hon förtjänade det  o en del av Mig tycker så även idag men. Om Jag hade hållt käft o låtit det passera då hade Hon funnits kvar i Mitt liv o Jag vet att Jag önskar det ..Innerst inne ..

Idag äre fredagen den 13.. Ska Man hålla sig inne då kanske eller bara bete Sig för att öka oddsen ??

I värsta fall dyker la Jason upp med bandsågen i högsta hugg.. Dagens spänning kommer ligga i att lyckas hyra en schysst film på Coopet , alltså då menar Jag en bra film som inte bara är bra på recensionerna utan bra,sådär jävla apbra så Jag sitter där efteråt med tända ljus o ryser av välbehag o bara vill,vill,viiiill se den igen !!!   Ni ser,var är passionen?? Raka benen för f**n,ta smulan oxå o ut på Harrys!!!

Men nej,Jag går av Mitt pass kl 07:00 imorron bitti, alltså om dryga 5 timmar,då ska Jag hem,ta ut Tuva,kila till Coopet o hyra film,sova som en gris efter duschen o seeeen.. Får Vi la se vad som återstår av dagen.. Jag är skeptisk till att det kommer bli någon action alls,soffan behöver iofs snablas av lite,kan bli så att Jag slänger ett påslakan på så Jag kan ligga o nöffa Mig efter duschen helt näck o bara just-nöffa Mig ;O)


Jag tuggar Thaitugg förresten,med ingefära i .. En liten del av Mig undrar lite för Mig själv om det är lite lull lull i ,blir Jag inte liite piggare nu mån tro?? ;O)

Ajja,nästa inlägg blir la om cirka gurka ett halvår- to be continued .. ;O)

( alla pälsbolarna mår bra, Jag är utsvulten på sex,om något snyggo blåser Mig i örat så får Jag nog multipla orgasmer ..Något Jag kan leva med,blås för faan-blååås!!! )  *asg* ;O)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar