17 apr. 2012

Amen heej ! jo.. det var ju ett tag sen ;O)

Ingen kan la anklaga Mig för att vara snabb ,här tar Vi tid på Oss ! Jag insåg att Jag inte bloggat sen nov-2011.. Skäms på Mig !

Nåväl,dongeln till Min dator är paj,borde la ringa tele2 i o med att Jag sitter o betalar 245 kr varje månad utan att kunna använda Min lilla fina dator där hemma o Jag tänker att Jag ska ordna det- snart! Som Alfons sa- Jag ska bara... ;O) 

Jag har börjat jobba mkt nätter nu på bygget,något Jag trivs fint med,ibland kan Jag känna Mig lite yr i huvudet efter för många nätter på raken men.. Lite galenskap i livet bör Man la ha kan Jag tycka ....

I sommar ska Jag endast jobba nätter,den här sommaren kommer bli alldeles perfekt,mer fritid o mer sola o bada o njuta av allt det som finns att njutas av - det gillar Jag :O)

Jag har börjat träna mer,det känns helt ok,Jag vet att Jag hade en fobi att svettas innan Jag började träna,var la lite därför Jag drog ut på det hela,kortet o hela baletten men nu flåsar Jag på o njuter faktiskt när Jag småspringer( döör) på flåsbandet o magen får sig en omgång varje gång när Jag sitter på knä o vrider till det hela. Pretty amazing!

Livet är fint,Jag bor kvar i Min mysiga 1:a ,står dock i kö på lägenhet på Kristinagatan, fina tvåor där o Jag är sugen,sugen,suugen .. Vi får la se , men när det blir någon ledig har Jag fin tjing o då vet i tusan om Jag inte slår till ! *s*
Passionen då,vad hände med den ??

Jaa, vad ska Jag säga.. ? Jag börjar tro att Jag aldrig kommer växa upp,Jag faller för sweet talking o blir alldeles knäsvag när Någon inte bryr sig helt plötsligt,en jävla jargong det där,måste ligga latent i Mig ??

Jag flyr likt en livrädd krake när någon är mysig o go,blir kall o slänger bort något som faktiskt skulle kunna vara bra för Mig,Jag vet ju det men jaa,Jag är skadad,det är bara så..

 Någon sa en gång att " alla har Vi våra issues" det är nog så,mina issues är att Jag sabbar för Mig själv o Jag tror att Jag är så bäng att Jag gillar att vara lite underlägsen o kanske inte veta vart Jag har människan,kämpar o kämpar för uppmärksamheten,bekräftelsen för att slutligen känna Mig så in i helvete förnedrad.. O med facit i handen sååå- vad hade Jag förväntat Mig egentligen?? 

Jag vet att Jag aldrig kommer få till det,Jag kommer aldrig möta någon som behandlar Mig bra innan Jag lär Mig lite självrespekt..Att älska Mig själv... O den sanningen svider i hjärtat må Ni tro,Jag blir blossande röd om kinderna o skäms ihjäl bara Jag tänker på meningen-fy faan så dant !

Jag håller Mig till jobbet,öser kärlek på Mina fina vänner,pussar på Tuva o kissarna där hemma o drar en "makesomelövingwithmyself" då o då,det är bäst så för ligga utan känslor gör att Jag känner Mig våldtagen o det är ännu jävligare än att inte få ligga alls !

Nuu ska Jag göra et Jag är bäst på-jobba1 Sen ska Jag hem,sova,vakna,ut med Tuva,jobba igen,sova.. Jaa,vad vore livet utan rutiner? Hinne Jag bara med kaffe o lite lax med ärtor där emellan så är Jag faktiskt riktigt nöjd.

O små små påsar med ostbågar,såna dära som Man köper till sina barn,glöm inte Dem,De är guld värda för bantande tjockisar som Mig ! ;O)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar