16 dec. 2011

Listan !

Jag hittade en lista när Jag snokade omkring på olika bloggar, Jag snodde den o tänkte att Jag skulle beta av den allt eftersom.. Iaf inbillar Jag Mig att Jag ska det o Jag är ju ganska duktig på det som sagt, att göra halvdana projekt   ;O) 

  Här är den iaf,Jag börjar nog imorron .. 

 Kanske..

- Om Jag får lust ! *s*

Enjoy !  ..



1. Berätta om dig själv.

2. Berätta om staden du bor i.

3. Berätta om din bästa vän.

4. Berätta om en person du beundrar.

5. Berätta om vem du var för ett år sen.

6. Berätta om bloggarna du läser.

7- Berätta om ett av dina favoritfotografier.

8. Berätta om ett av dina favoritplagg.

9. Berätta om en av dina favoritlåtar.

10. Berätta om vad som finns i din väska.

11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.

12. Berätta om någon som du saknar.

13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.

14. Berätta om ett fotografi som någon tagit på dig.

15. Berätta om en av dina favoritböcker.

16. Berätta om hur du var när du var liten.

17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.

18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.

19. Berätta om en vän som bor långt bort.

20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.

21. Berätta om någon som du älskar.

22. Berätta om något som du är beroende av.

23. Berätta om ditt bästa julminne.

24. Berätta fem fina saker som hänt under det senaste halvåret .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar