28 nov. 2011

Monday .. Day,.. Ehh

Måndag idag, Jag är på jobbet . Jaa.. Lite som vanligt kan Jag tycka.. Fast vem gnäller? Inte Jag ;O) Fick en skaplig lön den här månaden så det blir julklappar iaf .. Annars hade Jag la blitt grillad likt en spädgris över öppen eld *asg* Jaa julen närmar sig o med den även fattiga tider.. Ty alla ska ha julklappar o Jag önskar Mig som vanligt pengar så Jag överlever o kan äta Mig mätt Jag också *s* 

 Fast Jag har börjat på diet idag, det blev Allevo ta Mig tusan o .. Nej Jag tänker inte ens försöka påstå att Jag är nöjd med det men det känns liite mer ok än inte ok .. Det får la va bra så helt enkelt . Jag ska dieta till julen , iofs jobbar Jag hela julen o då blir det ju inget gott att äta ändå men nyår ska Jag hemåt iaf o då kan det nog slinka ner en fläskfilé o lite poatisgratäng minsann . Det är ju liksom tradition ! :O)

Har tänkt över Mitt liv idag,sett om  bygget så att säga o Jag måste ändå erkänna att Jag lever det bra .Livet alltså . Lite småsur är Jag då det är Parken närsta helg o Jag hade velat kila dit men har ingen Tuva vakt så Jag får hoppa det . En del av Mig hoppas på att få jobba lite,just för att slippa surheten- Cash is king !

Jga var på HC o yrade runt med en väninna igår.. Mitt i vimlet bland mössor o vantar ser Jag den där snygga killen som jobbat på att få Mitt nr i evigheter,Han som står på stamhaket o larvar i garderoben.. O vad kommer Han med om inet fru o barn..Nu hade Jag ju iofs kunnat tänka " jo men det kan ju vara en syster o systerbarn" men nej . En ring på fingret minsann o barnet var en liten minime av honom så den gubben gick Jag inet på.. Tänk att den där lilla rösten som viskat inom Mig hela tiden -" ge inte ut numret,det är något lurt här" hade så rätt! Ganska pretty fantastiskt visst ? ;O) Man ska lita på sin magkänsla, det gör Jag oftast,även om Jag med facit i hand inser att en del år är väck för att Jag ignorerat det där lilla väset inuti *s*


Mitt liv är bra o Jag är glad över det . Jag önskar Mig bara en himlastormande passion som sveper in,rycker tag o väcker Mig ! De senaste ggr Jag ens varit i närheten av en liten minifling har Jag kommit på Mig själv med att önska Mig bort,liite mer åt Småland till o den där nissen i Tranås har knackat på i hjärtat Mitt . Tänk att det ska vara så svårt att glömma ?? 

Mmm.. Där var det passion,åtrå o Jag gick nästan åt mitt i allting.. Hur dumt det än låter o hur dum Jag än verkar såå.. Önskar Jag Mig ändå precis allt det igen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar