28 jan. 2011

Lördag imorron..

.. och 1 vecka sedan Vi bröt ..  Vi ska inte ses mer, Du är ute ur Mitt liv....Jag hade en hemsk mardröm inatt, Jag vaknade till,svettig o livrädd..Vem smsar Jag ? ....Jag har inte släppt Dig, inte ens lite.. Inte ens i tanken, Jag saknar Dig .. 


Jag hatar Dig för att Du släppte Mig så fort- var Jag inte mer värd än så ..? Inte viktig för Dig,inte värd att behålla- Varför höll Du med Mig , varför ??? 

Jag ångrar Mina hårda ord,mina arga sms, Jag ångrar allting ... 

Jag saknar Dig .....

-" Gå vidare" - Klart Jag ska det, Jag hade en fin vardag innan Du kom in i Mitt liv.. Jag hade det .. Men vill Jag gå vidare ?? Jo, allt för att slippa känna så som Jag gör nu-absolut ..

Men ... Vill Jag gå vidare utan Dig??  -Nej ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar