31 jan. 2011

Fast helt ärligt .. !

Jga har inte tid med det här, at sitta och undra o analysera o vara ledsen.. Herregud- verkligen ingen tid !!! Jag får helt enkelt se det för vad det är- Vi ska inte träffas mer .. Det är ju det sista Jag vill, Jag vill inte vara utan Honom..Nej,nej,nej !!! Jag önskar att det fanns en tidsmaskin, så Jag kunde gå bakåt o rätta till och kanske ordna .. Då hade det .. Kanske.. Eller .. Hade det varit annorlunda nu ? Jag kan inte riktigt enas med Mig själv där, varför lägger Jag all skuld på Mig själv? 

Jag undrar om Jag någonsin kommer möta Någon som utmanar Mig så som Han gjorde igen...  Jag hoppas ju såklart på det ... Jag undrar ..  

Och det sexet.. Herregud !!  Det svider, oj vad det svider .. Han fattas Mig något otroligt .. Jag önskar att det var lika lätt för Mig som det är för Honom.. Jag önskar att Jag kunde koppla bort Honom lika lätt som Han kan koppla bort Mig .. Jag önskar,Jag vill . Jag vill inte vara utan Honom.. Jag vill inte det ..  

Jag ska jobba idag, har Jag nämnt det, Jag har fått jobb !!!  Det kom verkligen i rättan tid, Jag höll på att bli galen, 1 månad räckte .. Jag kan inte vara ledig för länge, det tog alldeles för mkt energi, hur knasigt det än låter ;O)  Min tanke är att glömma hjärtesorgen ett litet tag, ikväll glömmer Jag den i 5 h  då Jag jobbar mellan 16 o 21 .. Resten tar Vi efter det . Det blir kalas det här.. Jag hoppas !!!

Hyrde en film igår, mitt i filmen kom Jag på att Jag faktiskt hade sett den , lite lurigt det där. Jag kikar inte film ofta så det har Jag ingen koll på *s* Måste komma ihåg att lämna den innan jobbet, vägrar böta- pinsamt !!

Nåväl, nu ska Jag doppa huvudet i sminkväskan, bli lite snygg *asg* för att sedan kila ut med Tuva runt en 15 o sen iväg till jobbet .. Jag ser ljust på det här, det blir bra.. Det bara retar Mig att Jag släppte in Honom .. Det förtroendet, alla samtal, De fina samtalen som ibland blev så djupa att Jag blev rädd.. 

- Jag kan bara hoppas på .. Att Du aldrig glömmer Mig  - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar