10 okt. 2011

Oi !!

Längesen nu som Jag skrev,jaa, flera månader sedan faktiskt ! Såå.. Vad har hänt??  Joo, Jag har flyttat nu,trivs uberfint,det bästa  Jag har gjort på länge må Jag säga ;O)  Bor centralt nu,nära jobbet o Jag kan stolt säga att Tuva o Jag, Vi är citygirls nu !  Trippar runt på Östra Promenaden minsann o njuter av att ha lugn o ro i livet . Mkt jobb är det,hela sommaren gick åt att jobba, det har varit både bra o dåligt,lite surt på det sociala livet fronten, undrade ibland om Jag hann med någon öl på uteserveringen ?  Det var lugnt där kan Jag säga, otroligt lugnt men det tog Jag igen när det lugnat ner sig , har haft Mitt race nu o kilat ut ett tag , dansat o larvat *s* Har haft kul o njutit o . Jaa,levt får Man la kalla det? 

 Nu är det mkt jobb igen,har börjat på ännu ett byge,helt ok, kanske inte som det Jag är van vid o fick Jag bestämma skulle Jag bara vara stationerad på ett o samma ställe!! Men nu får man ju inte bestämma allting jämt såå. Jag är glad att Jag får jobba o Jag är glad att det går runt .. 

Mkt har löst sig, de där knutarna som suttit inuti, ibland tar det ett tag att släppa något, en del biter sig fast o man kan ha svårt att . Jaa, släppa helt enkelt.. Oftast brukar det lösa sig när man tar tiden till att bara fundera, man kommer på sig själv med att kanske bli liite mer arg o irriterad, lite som att man frågar sig själv-" vad tänkte Jag med där? " Osv, man kommer helt enkelt till insikt !  O det gör Mig glad!  Sen,en viktig detalj i det hela , något som är såå viktig o så jävla självklart är- det är ok att sakna !  Det är när man trycker undan de där känslorna som man inte kommer över tröskeln, spelar egentligen ingen roll då hur många män som står o flåsar efter en på krogen, det är ju fel män !!  Jag jublade nästan när Jag insåg att Jag släppt den där dåren som bor 11 mil från Mig, Jag blev glad när Jag insåg att Jag var mer arg är glad i honom o bara vetskapen om att Han inte var ärlig,när Jag var så jävla öppen o ärlig det,det gnagde bra länge ... Usch !!  Bara vetskapen om att Jag är någon som Han missar i livet det kickar något otroligt,kanske kom Jag för nära??  Jag tror det.. Jag kom nog för nära o då blev det jobbigt,bättre då att vara ett svin .. O det får Han leva med.. Så är det ! ;O)   


- Men varför då inte vara ett ärligt svin istället för bara ett svin ?? 


Kom på Mig själv med att le idag när Jag var ute med Tuva i skogen,Hon flög fram som en liten kanonkula där bland löven o hennes vackra päls flög så fint, Jag är så lycklig att Jag har henne, Hon gör Mitt liv såå mkt finare ! Bara det här när Hon ligger o snarkar på ena halvan av sängen,det är liksom trygghet ..  

 Jaa, Jag önskar Mig inte så mkt mer än det Jag har nu faktiskt :O)  Eller.. Joo,klart Jag gör,alla har Vi mål i livet o när Vi når några sätter Vi upp fler.. Lika naturligt som att pussas ! :O)  Jag har en del mål kvar,några kilo ska bort,Jag vill bo i hus, ha barn o man inom en snar framtid.. Det kommer-Jag vet !! Men Jag blir ju fasen 30 nästa år.. Såå..Där har Vi en av Mina svagheter,Jag har kraftig åldersnoja ! Tur att Man ser yngre ut,inga rynkor har o faktiskt är ganska snygg ännu.. En dag faller det nog,likt ett korthus,Jag får helt enkelt leva på charmen så länge det går ! ;O) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar