14 juni 2011

.......

Ett samtal, den där rösten .....Det räckte ..  Jag blev berörd- varför? Vi har inte träffats på ett bra tag nu,flera månader sen nu, det var längesen .. Jag borde glömt allting.. Jag tycker ändå såå...  Ett samtal, Du var glad i andra änden,pratade på som Du alltid gjort .. Jag stod i tvättstugan,chockad


  -Du,Du,Du ! 


Du släppte Mig, det får Du leva med, faktiskt  !!  Jag är lite förvånad,lite förvirrad och aningen road.. Saknar Du Mig lite kanske??  *s*  

Det var härligt att prata med Dig,att Du ringde gjorde Mig glad :O)  Jag tänker på Dig ibland, Jag tror att Vi träffades vid fel tidpunkt i livet..Åtminstone är det vad Jag tror.. Jag är inte helt säker men Jag tror ...  

Jag tror nog att Jag alltid kommer vara svag för Dig,Jag föll där,likt en fura-platt fall..   Jag önskar att Du åtminstone hade snubblat lite.. 

Inget rubbar la Dig,spelar så självsäker,så oberörd...  Ingen knäcker koden, ingen lyckas nå Dig. Jag orkade inte knacka mer, Jag valde att.... Och det får Jag leva med.. Om Jag ångrar Mig .. ? 


  ( Du ser inte det här nu men Jag nickar )


Hade Jag fått välja.. Då hade det varit .. Helt annorlunda nu ..   
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar