17 maj 2011

Dag 18- En låt som Jag önskar att Jag fick höra på radion .


Det finns ju många låtar som Jag kan kila runt och nynna på.. Många som Man nästan ser fram emot att leta efter just för att De inte körs på radion  eller att det bara är så sällan Man hör just den låten.. Man skapar ju minnen till låtar,Jag tror inte Jag är unik där ;O) 

 En låt som Jag tycker mkt om,som Jag faktiskt önskar att Jag finge höra på radion är just denna..   


Divinyls - I Touch Myself

Första gången Jag hörde den var Jag inte gammal,var nog inte ens tonåring men jaa.. Jag kan tycka att texten talar för sig själv.. *fniss* 

Låten är trallvänlig,texten är porrig fast lite på ett snyggt sätt..

Lite som.. Jaa. Den ultimata partnern om Ni frågar Mig ;O)

 

- " I forget Myself..I want You to remind Me" ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar