11 maj 2011

-Dag 17 . En låt Jag ofta hör på radion .

Jag lyssnar oftast på radion,kan bero på att Jag inte har en stereo alls och att Jag är absolut nöjd med Min lilla röda  som står i hallen, där kan Jag skaka rumpa framför Min stora fina spegel o kika in allt innan Jag kliver utanför dörren *s*  

Jag gillar att lyssna på radion,ibland blir Jag glad av att ratta in melodikrysset o myser då runt  här hemma till tonerna av gammalt mys . 

 Jag pendlar mellan East fm och Bandit Rock,en riktig kontrast men det är lite 
Jag- svårt att bestämma Mig,en mix är det bästa ;O) 

Jag har haft en Bandit Rock period nu o en låt som ofta spelas där och som Jag verkligen gillar är  





Danko Jones- " I had enough" 

Den är hård,fast på ett mjukt sätt ändå,har ett bra budskap( åter igen- textnörd !!;O)  )  Låten har ett skönt gung, om Man nu kan köra den benämningen här?

 Den har ett riv som Jag gillar o Jag blir lite glad när Jag hör den då Jag per automatic börjar fräsa lite o tänker tillbaks på De grisar Jag lämnat ut Mitt hjärta till- Fuck You,and You and ..   ( tjejgrej ? )   *flinar* 

 Låten är bra, kan nog även vara kalas emellanåt , dock kan Jag tycka att radion tjatar ihjäl låtarna, Man vill ju nästintill bara strypa Dem emellanåt !  

 Jag hoppas att den här låten blir lite mindre slutkörd för den är bra.. Ett alternativ vore ju att Jag inte lyssnade på den stationen på ett tag men. Det kommer ju faktiskt inte hända ;O) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar