1 maj 2011

Dag 11- en låt av Mitt favoritband.


Dagens youtube klipp är en baggis- självklarhet !

- Eldkvarn- Ikväll stannar Jag hos Dig , en låt som berör,som gör Mig otroligt sugen på precis allt var kärlek innebär..  Jag älskar låten,Jag älskar Pluras röst o jaa, Vi ska ju faktiskt gifta Oss en dag, Han vet bara inte om det ännu ;O)  Luring Mig va? ;O) 

Eldkvarn är ett toppenband,ärligt och inga krussiduller, texterna är rakt igenom själen och Jag tycker Man anar att det alltid är taget från livet .. Inget sci fi här inte .

Ikväll bjuder Jag på denna låt, en ärlig Plura sittter o plinkar på sin gitarr O Jag bannar den sate som inte älskar Honom just då ..

Skämes ta Mig f**n !!  ;O)

- Lyssna o njut,det är toner från hjärtat ..  


" Jag visste vad Jag ville ha.. Ikväll stannar Jag hos Dig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar