30 apr. 2011

-Dag 10. En låt som får Mig att somna .

 

The Cranberries - when your gone.. 

 En låt som Jag alltid kommit på Mig själv med att faktiskt bli lugn till. Låten har ett skönt gung, Jag kommer på Mig själv med att ofta nynna på introt, fastnar- blir nöjd... 

Den här låten somnar Jag gärna till,de ggr Jag har gjort det har Jag även drömt vackra drömmar om kärlek.. Jag är helt övertygad om att det har med låten att göra ..  *flinar* 

  Jag lyssnade mkt på The Cranberries när Jag var yngre, kan nog tro att Jag inte var unik i det ;O) 

  Sångerskan i bandet Dolores O´Riordan har en för Mig mäktig stämma, lite som att antingen eller.. Antingen hatar Man Hennes röst eller såå. Gör Man som Jag - älskar den ...  '

Just den här låten handlar om kärlek, att hitta "den där" vackra människan för att sedan inte vilja släppa taget, att Man saknar när H*n är iv'äg. Om så bara för en kort stund  ... 

Jag tycker den är underbar, en låt som Jag föll för rakt av , likt en fura *s* 

 Det var kärlek helt enkelt o Jag har inte släppt den känslan ännu  ...   

Den här låten betyder något för Mig, textnörd som Jag är såå. Jaa, Jag uppmanar alla att lyssna.. 

Antingen eller som sagt . Falla eller inte beröras alls ..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar