1 okt. 2008

Äntligen!!

Ikväll när Jag kom hem från jobbet hade Jocke fixat Internet .. Jag är totalt salig.. Skrattretande ju .. haha.. Att man kan bli såå lycklig över en sån banal sak som Internet *s* Jaha.. Vad har hänt då? Jag har flyttat,nu bor Jag officiellt i Norrköping med Jocke.. Att Jag skulle bli sambo igen var inget alternativ ja om Jag ska vara ärlig fanns det inte ens i tanken. Jag hade tänkt leva med Mina djur o vara solo.. Ett skönt skjut ibland o Jag är nöjd - sa Jag med ett leende *s* Men Jag är glad, jaa ofantligt glad att Jag fick chansen att smaka på kärleken igen.. Jag vet att det gick otroligt fort, Jocke trillade in o det var så självklart på något vis. Det var ju så här det skulle vara .. Så. När Han bad Mej flytta in tvekade Jag inte en sekund.. Det sa pang o bom o nu är Jag här.. Jag stortrivs.. Vi bor i en jättefin sekelskiftslägenhet bara ett par min från city o Jag älskar pulsen. Man går snabbare automatiskt, Jag var lite nervös i början men nu känns det bara normalt. Jga har börjat jobba på en städfirma.. Jaa Jag vet .. Inget glamouröst inte men det är ett jobb o Jag kan inte beskriva hur glad Jag är över att slippa ams .. Dom har så lustiga regler o det ska flyttas o har Du ingen familj ja då kan Du ju faktiskt flytta vart som helst .. Det vill väl ingen vara så där.. Så ag är glad över att ha tagit det här steget.. Livet känns underbart o det .. jaa. det är helt enkelt rätt. Min mobil försvann en berusande kväll i helgen så Jag har nytt mobilnr.. O det kan Jag ju såklart inte lämna ut bara så där här men Jag finns på msn o är det så att det nu finns någon som läser Min blogg o som inte har Min msn lämna en kommentar så hör Jag av Mej.. Jag ar fått en kommentar här på mitt förra inlägg som gör Mej aningen förbryllad.. om det nu är så att Du följer Min blogg Du anonyma varför inte lämna en kommentar som Jag sedan tar bort o bara läser själv.. Jag har aldrig påstått att Jag välsignats med tålamod o nyfiken är Jag av naturen *s* Retas inte !! I helgen blir det lugnt .. Lillan är på G.. Härligt. jag saknar Mina praliner o det känns att man har flyttat .. Samtidigt som jag vet att det här var något Jag ville göra.. Jag vet att Jag inte hade blivit gammal i Motala.. Det var alldeles för mkt sorg där o Jag har kontakt med Mina vänner som finns kvar.. Er släpper Jag aldrig ( nej Jag har inte nallat nån sprit Sabina *s* ) Det är lite ensamt här i Norrköping.. Trist men självklart blir det så i början. Glad att Jag har Jocke iaf..Mannen i Mitt liv. Så sant som det 'r sagt .. Nu ska Jag käka lite kvällsmat här.. Funderar på havregrynsgröt.. Eller Banan o lime fil.. Såå otroligt gott !! Jaja.. Det var allt fört Mej o nu återkommer Jag givetvis oftare .. Over and out ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar