13 apr. 2011

Ny lista !

Jodå, nu har Jag fått fatt på en ny lista, den förra Jag skulle följa,som skulle räcka 1 månad jaa.. Den gick la lite sisådär att följa va? Såå Nu har Jag hittat en helt perfekt lista med musik som bas.. Musik är ju en stor del av livet,musik funkar alltid i alla lägen och helt ärligt- utan musik vill Jag inte vara :O) 

Jag är ju en youtubenörd, inne varje dag o kikar o njuter , spotify i all ära men videon gör halva jobbet ,så är det..


Jaja, här är iaf listan - håll till godo folket :O) 




dag 01 - Min favoritlåt
dag 02 – Min hatlåt
dag 03 – en låt som gör Mig glad
dag 04 – en låt som gör Mig ledsen
dag 05 – en låt som påminner Mig om någon
dag 06 – en låt som påminner Mig om ett ställe
dag 07 – en låt som påminner Mig om ett speciellt tillfälle
dag 08 – en låt som Jag kan hela texten till
dag 09 – en låt Jag kan dansa till
dag 10 – en låt som får Mig att somna
dag 11 – en låt av Mitt favoritband
dag 12 – en låt av ett band Jag hatar
dag 13 – en låt som är guilty pleasure
dag 14 – en låt som ingen tror att Jag skulle älska
dag 15 – en låt som beskriver Mig.
dag 16 – en låt som Jag brukade älska men nu hatar
dag 17 – en låt som Jag ofta hör på radio
dag 18 – en låt som Jag önskar att Jag fick höra på radio
dag 19 – en låt från Min favoritplatta
dag 20 – en låt Jag lyssnar på när Jag är arg
dag 21 – en låt Jag lyssnar på när Jag är lycklig
dag 22 – en låt Jag lyssnar på när Jag är ledsen
dag 23 – en låt Jag vill ha på Mitt bröllop
dag 24 – en låt Jag vill ha på Min begravning
dag 25 – en låt som får Mig att skratta
dag 26 – en låt Jag kan spela på instrument
dag 27 – en låt Jag skulle vilja kunna spela på instrument
dag 28 – en låt som får Mig att känna Mig skyldig
dag 29 – en låt från Min barndom
dag 30 – Min favoritlåt från den här tiden förra året.


Jag börjar beta av den imorron,hoppas la på att Jag ska ha tålamod ( skärpning) nog att fullfölja den. Som De flesta vet är Jag slarvig,envis som synden men allvarligt slarvig, en förbannat god tidsoptimist  (Jag hinner alltid) och - Jag skäms inte för att erkänna det ! Inbillar Mig att det är lite av Min charm ;O) 

Häcken full idag,började med en snabb som f**n powerwalk med Tuva imorse, Jag tror nog att Hon lyfte lite i farten där *s*  Jag älskar det, springa fram,fort o rensa huvudet på tankar som stör,tankar som stör mindre o.. Ju fortare det går ju mer övertygad blir Jag att det där bekymret Jag har just då egentligen inte är något att lägga ned tid eller ork på.. Bort med negativ energi, in med kärlek och omtanke.. Min melodi, Jag kan sjunga den för evigt i Mitt huvud om det är så ;O) 

Möten snart,på med seriösa Zandra leendet och rocka brallan av bygget .. Jag vet att De vill ha Mig, så är det bara !! ;O)   

Till sist.. Ingen mer drama i Mitt liv, Jag är för gammal,för smart och.. Jag bara drar  öronen åt Mig och  låter det vara - Good Luck Chuck, Du kommer inte åt Mig ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar