13 jan. 2011

Dag 11 :O)

- Jag fick en liten banning såå.. Jag fortsätter,om än lite sent ;O)  


Mina syskon . 

Jaa Min mor och Min far fick bara Mig tillsammans såå. Jag har en hel drös med halvsyskon.

 Nathalie född 92, en härlig pingla som står Mig otroligt nära, Hon bor här i stan och pluggar på Plus Gymnasiet -Stylistlinjen, en glad liten skit som har växt massor i Mina ögon. Hon är klipsk,vaken,smart (trots sitt blonderade år ;O) )  Hon har ett varmt hjärta ,månar om sina nära ..Lite väl hemlig ibland, Jag tjatar gärna och oftast får Jag veta vad hemlisen är ;O)  

Hon kan vara lite blyg ibland, lite svår att komma nära , sicken tur att kramar värmer oss alla ... Nathalie är "Lillan" eller "Kråkan" i Mina ögon, någon Jag litar på och som Jag älskar precis som systrar ska älska varandra. Hon vet det mesta om Mig,på gott och ont och det älskar Jag henne för.. När Hon har ont har även Jag ont och Jag var inte alltid där under hennes uppväxt,något som gör Mig ledsen men Jag försöker gottgöra Henne för det idag..Jag hoppas Jag lyckas ...

Robert, född 93 , Han är lång,dryga 185 kanske? Såå, mkt till lillebror är Han inte då Han emellanåt slänger upp sin arm på Min axel och morskar upp sig ! ;O)  Han är en liten kille i en rejäl kropp, med ett jättefint hjärta..

 Han har alltid varit så go, lite tyst sådär men alltid medveten om vad saker o ting handlar om. Han är en känslig kille som har koll, säger inte alltid så mkt,tänker desto mer. Han har en djup och känslig själ, en vacker dag kommer Han göra en tjej väldigt lycklig . 

 Han månar om sina nära, har många funderingar och har gärna långa samtal om det som Han anser vara viktigt .  Min lillebror har gått igenom mkt trots sin ringa ålder,något gör Mig väldigt ledsen.. Jag är stolt över Honom, trots det helvete Han haft i skolan har Han ändå kvar hjärtat på det rätta stället, förmågan att älska.. Det är annars lätt hänt att Man blir kall när Man blir illa behandlad.. Jag är så glad att det inte har hänt här..

 Robert är "Brollan" för Mig, en kille som Jag verkligen älskar och stöttar , vad det än må så vara ..


- Det finns inte mkt Jag inte skulle göra för Mina småsyskon, de är Mitt allt och Lillan har även Min nyckel hem hit,en trygghet och även ett löfte från Mig att både Hon och Brollan alltid kan komma hit,Mitt hem är deras - alltid !!


På Min biologiske fars sida har Jag en bunt med syskon, som Jag tyvärr inte känner.. Det gjorde mer ont i Mig förr än vad det gör idag, alla  är De vuxna.. Jag har sprungit på 1 av Dem på stan.. Jag tror inte Han kände igen Mig, hur skulle Han kunnat det ??   












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar