29 nov. 2010

Dag 6 :O)

Min dag ! 

Min dag har varit lugn, innehållit städning och faktiskt, Jag har bakat lite bröd här hemma med russin och frön och pumpakärnor i..Mkt gott och nyttigt ;O)  

Tuva och Jag har kutat omkring,tultat runt i snön och njutit av luften..Jag ska inte ljuga, Jag har svurit emellanåt , så förbannat kallt innan Man får upp tempot så det har varit oundvikligt, att inte svära menar Jag :O)   

Jag hade Mina funderingar om att slänga upp Mina nassar  med knorrar och någon julstake sådär, i o med julen menar Jag men.. Jag struntar nog i det, Jag känner liksom ingen julglädje .. Tråkigt men det infinner sig liksom inte .. Jag hoppas på att det kickar igång snart för lite julstämning vill Jag ju ha ändå.,.

Idag har Jag sökt ett par jobb, lite pirrigt sådär men oj så spännande!! Får se vad framtiden har att bjuda på- vart bär det av ? 

Jag kände Mig aningen kluven idag, visste inte vilket ben Jag skulle stå på..Jag vet inte helt klart ännu, får fundera på det en liten stund till...

Framtiden.. Jag önskar att Jag visste om en spåtant som kunde säga Mig vad som är rätt val.. Fast å andra sidan- var ligger utmaningen i det då?? 

Min dag har varit fin iaf,mkt tankar men ändå fin..Jag vill inte påstå att Jag blev klokare ,inte ens lite men..Ännu en gång, vad vore livet utan utmaningar ? ;O) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar