10 okt. 2008

Förvånad..

O aningen sur men framför allt besviken.. Att man kan lova någonting o sen blankt strunta i det .. Sent ska sanningen uppdagas ! som man säger ... Jag räknade med hjälp från Dej o Jag antog att allt var klart.. Att Vi hade diskuterat att dra en Harrys var ju bara en bonus.Du vet mkt väl att Jag kommer in till Motala imorron för att städa upp i Min lägenhet då Jag har flyttat nu. Hur Du har mage (efter att själv ha erbjudit Dej att hjälpa Mej att städa) prioritera en kväll på Harrys det är över mitt förstånd.. Och att Du inte kan förstå att Jag reagerar o blir besviken det är ett sant skrattretande skämt. Jag hade aldrig gjort så. En gris kan alla vara nån gång men aldrig att Jag hade erbjudit Min hjälp till en vän i nöd o sen ta tillbaka det dagen innan o istället prioritera en kväll ute.. Det finns inte .. O Jag behöver väl inte nämna det igen att Jag är väldigt förvånad? Hoppas Du o Dina vänner får det kul ute, att Ni har roligt .. Det ska Jag oxå ha.Det ska bli ett sant nöje att slippa allt det vad Motala står för.. Härom dagen satt Jag i soffan här hemma o var ledsen. Jag saknade alla vänner i Motala o Jocke tröstade Mej så gott Han kunde.. Sa att Mina vänner var välkomna hit när som. Jag vet inte riktigt men. Du är inte välkommen som det känns nu.. Fortsätt Du i Din lilla bubbla,.. O lalla runt.O Du! Det här är inte vänskap !!

1 kommentar:

  1. det är tur att du har mej pullan som förgyller din tillvaro på denna bittra planet med alla dessa konstiga marsianer som invaderat oss och tror att vänskap är något man kan äta....


    jaa det är spriten som talar, den har liksom inte gått ur systemet än.

    Kul vi hade igår du :)

    SvaraRadera